Μετά την παραχώρηση το κόστος των διοδίων για ένα ΙΧ θα φτάνει στα 85,5 ευρώ!


 Διπλασιάζονται τα διόδια της Εγνατίας, μετά την παραχωρησή τους στην ΤΕΡΝΑ - Τέλος τα «ελευθέρας

Μετά την παραχώρηση το κόστος θα φτάνει στα 85,5 ευρώ!
Διπλασιάζονται τα διόδια της Εγνατίας, μετά την ιδιωτικοποίηση - Τέλος τα «ελευθέρας»
egnatia_komvos_paramythias

Ο διπλασιασμός των διοδίων αλλά και η διακοπή δωρεάν διελεύσεων που ισχύει σήμερα για πολλές κατηγορίες θα είναι οι άμεσες συνέπειες από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού στην ΤΕΡΝΑ.

Στο πλαίσιο αυτό πηγαίνει στα αζήτητα και η απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας μετά τις προσφυγές της Περιφέρειας Ηπείρου για δωρεάν διέλευση των κατοίκων του Νομού Ιωαννίνων καθώς αυτή δεν δεσμεύει σε τίποτα τον ιδιώτη.

Η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους τοπικούς χρήστες (Θεσπρωτία, Ιωάννινα, Ξάνθη, Ροδόπη, Έβρος) που είναι σήμερα σε ισχύ.
Επίσης, η σύμβαση παραχώρησης της Εγνατίας Οδού προβλέπει την άμεση κατάργηση απαλλαγών διοδίων για τους ανέργους όπως είναι σήμερα σε ισχύ.

Η τεράστια αύξηση στα προβλεπόμενα έσοδα (11,35 δισ.€) από τη διαχείριση της Εγνατίας Οδού, όπως προκύπτει από το χρηματοοικονομικό μοντέλο του παραχωρησιούχου που ανακοινώθηκε από το ΤΑΙΠΕΔ, οφείλεται αποκλειστικά στην υπέρογκη αύξηση του κόστους διοδίων που θα πληρώνουν οι χρήστες της Εγνατίας Οδού.

Ενδεικτικό είναι ότι το κόστος των διοδίων για ένα ΙΧ αυτοκίνητο σε όλο το μήκος της Εγνατίας ανέρχεται σήμερα στα 38,4 ευρώ. Μετά την παραχώρηση το κόστος θα φτάνει στα 85,5 ευρώ.

diodia-egnatia-kostos-pchd9v9frwtselns16ajrdfolkyvw0fxu4pei7ada0
Σε αντιπαραβολή με την προβλεπόμενη παραχώρηση, εάν ο δρόμος παραμείνει υπό δημόσια διαχείριση, το κόστος για τους χρήστες της οδού μπορεί να παραμείνει στα σημερινά χαμηλά επίπεδα των 0,03 ευρώ/χλμ (ενώ κάτι τέτοιο είναι αδύνατο να συμβεί στην περίπτωση της παραχώρησης όπου θα έχουμε υπερδιπλασιασμό βάσει ήδη ψηφισμένης νομοθετικής πρόβλεψης) και ταυτόχρονα, τα εκτιμώμενα κέρδη να φτάσουν τα 3 δις ευρώ στον ορίζοντα 35ετίας δηλαδή να ξεπεράσουν τα προσδοκώμενα ποσά που ανακοινώθηκαν με περισσή υπερηφάνεια από το ΤΑΙΠΕΔ και τον Υπουργό Υποδομών!

Σημειώνεται ότι σήμερα το κόστος ανά χιλιόμετρο είναι στα τρία λεπτά περίπου και μετά την παραχώρηση προβλέπεται να φτάσει στα εξίμισι.

ΑΝΑΛΟΓΙΣΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΙΟΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΕ ΘΕΣΗ! 
ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΘΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΣΕ ΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΤΗΝ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΟΥ

ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ 
ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΣΤ
ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ

"ΤΑ ΔΙΟΔΙΑ ΚΑΤΑΡΓΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΙΑΚΙΝΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΕΛΛΑΔΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ.  ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΗΜΕΡΙΝΟΥΣ ΠΑΡΟΧΟΥΣ ΤΩΝ ΕΘΝΙΚΩΝ ΟΔΩΝ ΘΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΤΑ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 50 ΕΥΡΩ ΕΤΗΣΙΩΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΛΟΓΙΚΗ, ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΡΟΔΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑΤΟΣ ΠΕΡΙΠΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΗ 150 ΩΣ 1400 ΕΥΡΩ ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΕΡΑ..."



ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ

 ΩΣ ΕΘΝΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΓΚΑΘΙΔΡΥΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΜΑΣ

Η ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΓΜΕΝΗ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΝΩΘΕΙΤΕ..
Η ΕΛΛΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΧΕΡΙΑ.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια